Stimați clienți,
Vă atenționăm cu privire la creșterea numărului de tentative de escrocherie prin intermediul operatorilor de servicii poștale de curierat.
Dorim să vă avertizăm cu privire la aceste practici frauduloase și să vă îndemnăm să fiți extrem de atenți, atunci când primiți mesaje prin email sau SMS care vă anunță că coletul dvs. este pregătit pentru livrare și vi se cere să efectuați o plată pentru a-l recepționa.
Plata se propune să o efectuați accesând un link, care vă direcționează către un site fals. În mod obișnuit, aceste link-uri vă direcționează către site-uri frauduloase, pretinzând a fi NOVA POSHTA sau POSTA MOLDOVEI solicitându-vă completarea informațiilor de pe card (număr card, CVV, data expirării), sold din cont, date personale, parole de unică folosință recepționate prin SMS la telefon, LOG-in si parola de la VB24, etc.
NOVA POSHTA și POSTA MOLDOVEI nu solicită datele cardului bancar prin SMS sau prin orice altă metodă. De asemenea, vă aducem la cunoștință că pe site-urile oficiale ale acestor companii nu există opțiunea de achitare online.
Securitatea cardului depinde în mare măsură de dvs., așadar, vă îndemnăm să vă protejați cu atenție informațiile persoanle și să tratați datele cardului ca pe informații secrete. Nu dezvăluiți aceste date pe lin-uri primate și nu furnizați informații secrete oricui v-ar solicita, indiferent cât de convingător ar părea.
Verificați periodic starea contului dvs. prin VB24 Mobile/Web și, în caz de urgență, contactați banca la numărul de telefon 24/24 indicat pe card sau afișat pe pagina web a băncii sau în aplicația mobile/internet. Verificați și consultați doar sursa oficială a băncii victoriabank.md.
Dacă vă confruntați cu situații suspecte sau aveți îndoieli cu privire la mesajele primite sau la bancomatul utilizat, vă recomandăm să contactați banca pentru a sesiza sau clarifica situația existentă.
Rugăm să fiți vigilenți și prudenți, iar cel mai important informați! #CuPoftăDeSiguranță