top UP – alimentare card prin P2P

Ai mai multe carduri? Probabil pe unul primești salariu, pe altul indemnizația. Acum Tu decizi la ce bancă să îți ții banii!

Despre top UP 

Cu top UP ai liberate în alegere. Alimentează cardul Victoriabank doar în câțiva pași.

Serviciul top UP îți oferă posibilitatea să alimentezi simplu și rapid cardul Victoriabank de pe un alt card propriu emis de băncile din Republica Moldova, prin intermediul aplicației VB24 Mobile, absolut gratuit.

  • autentificarea tranzacției prin 3D Secure
  • alimentare de la orice card Visa sau Mastercard emis din RM
  • alimentare disponibilă în MDL, EUR, USD

Pentru mai multe detalii, accesează Ghidul Serviciului.

Pentru a utiliza serviciul top UP ai nevoie de:

Victoriabank Top Up

Întrebări frecvente

Ce este 3D Secure?

Un standard internațional de securitate pentru protejarea plăților online la comercianți și reducerea fraudelor cu cardurile bancare. Aceasta se bazează pe solicitarea unei autentificări suplimentare sau furnizarea unei parole, ori de câte ori se face o plată online cu un card înrolat în  3D Secure.

În cât timp ajung banii în cont?

De regulă, o dată cu autentificarea tranzacției banii ajung imediat în contul de card. E bine să cunoști că prima fază a transferului este procesată de către banca emitentă a cardului în conformitate cu reglementările sale interne, astfel banii pot ajunge imediat sau cu întârziere. Nu te îngrijora! Pentru orice întrebare noi suntem la dispoziția ta 24/7, contactează-ne la numărul scurt 1303 sau la +373 (22) 21 03 03 (apel internațional).

Ce comision achit pentru tranzacție?

Noi îți oferim serviciul absolut gratuit!

Banca emitentă de card de pe care se inițiază transferul de numerar are dreptul să perceapă comision pentru alimentarea contului de card beneficiar. Victoriabank nu poartă răspunderea pentru valoarea și modalitatea de percepere a comisionului sau de neprocesarea transferului de către altă bancă.

Pot anula tranzacția?

În cazul în care tranzacția a fost autentificată și a trecut cu succes, acesta nu poate fi anulată.

Tranzacția este respinsă, care poate fi cauza?

  • Ai mijloace insuficiente pe cardul de pe care inițiezi tranzacția
  • Au fost depășitele limitele transferului băncii emitente sau limitele serviciului top UP, consultă limitele
  • Datele cardului au fost introduse incorect
  • Cardul a fost blocat din motive de securitate