Carieră

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională sunt o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

  • La Victoriabank, avem un mediu de lucru prietenos și motivant, unde fiecare angajat se simte parte dintr-o echipă unită. Punem preț pe dezvoltarea personală și profesională, oferind siguranță, stabilitate și respect. Ne diferențiem prin beneficii unice și sprijin real în momentele care contează, pentru ca fiecare coleg să se simtă apreciat și susținut.

    Suntem determinați să facem lucruri mari - îmbinăm pasiunea, spiritul de echipă și grija față de oameni, adăugăm fapte bune și culegem împreună rezultatele.

    Așadar, hai să facem echipă! Aplică pentru rolul care ți se potrivește cel mai bine. 😃

Sigur că te intrebi: "ce voi găsi la Victoriabank?"

Noi îți răspundem:


  • experiențe de învățare, training-uri și dezvoltare profesională
  • reduceri la produsele și serviciile bancare
  • oportunități de creștere profesionala
  • prime de performanțe, prime de vacanțe și prime variabile
  • bonus pentru recomandarea unui angajat
  • colegi veseli și ambițioși, gata oricând să îți ofere ghidare și suport
  • zile libere pentru evenimente speciale
  • echilibru intre viața profesională și viața personală
  • și lista continuă 😃

Analist procesare credite | Retail centrul de procesare credite

Ce vei face în rolul de Analist procesare credite retail:

  • Verificarea completitudinii dosarelor aferente solicitărilor de credit ale Persoanelor Fizice
  • Verificarea datelor introduse in aplicația de originare credite retail (Vb Credit)
  • Verificarea încadrării în condițiile de eligibilitate ale clienților
  • Validarea si/sau aprobarea cererilor de credit ale Persoanelor Fizice, în funcție de nivelul de competență

Ce așteptăm de la tine:

  • Studii superioare de specialitate în domeniul economic
  • Experienţă bancara minim 1 an
  • Cunoștințe de aplicare MS Office
  • Capacitate de analiză, sinteză și atenție la detalii

Dacă simți că te potrivești, expediază un CV și noi te vom contacta pentru a ne cunoaște mai bine 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Analist Clienți IMM | Direcția Clienți IMM

Ce vei face în rolul unui Analist Credite IMM:

  • Vei analizează solicitărilor de credite a clienților IMM (evaluarea situațiilor financiare, interpretarea indicatorilor financiari etc)
  • Vei redacta referatele de credite și susținerea tranzacțiilor de credit pentru clienții IMM
  • Vei asigura canalul de comunicare dintre clienții /sucursalele si departamentele direcțiile implicate in procesul de creditare

Ce așteptăm de la tine:

  • Să ai studii superioare cu profil economic
  • Experiență bancară minim 3 ani
  • Capacitați de organizarea si planificare
  • Abilitați de comunicare si negociere
  • Capacitatea dе a lucra în mod eficient pe cont propriu și ca parte a unei echipe

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală.

Te așteptăm în echipa noastră!

Analist Risc de Credit PJ | Direcția Evaluarea riscului de credit

🚀 Atenție colegilor care doresc să continue o carieră în domeniul Underwriting

Suntem în căutare de un coleg pasionat de analiză, prognoza și identificarea riscurilor în acordarea creditelor pentru Persoanele Juridice la Victoriabank.

Ce vei face în rolul de Analist risc de credit PJ:

  • Evaluarea riscului de credit a companiilor, identificarea riscurilor si propuneri pentru mitigarea lor
  • Recomandări persoanelor responsabile de decizia de credit privind riscurile identificate
  • Evaluarea capacității de plată a clientului, inclusiv în circumstanțele scenariilor alternative sub influența riscurilor depistate

Dacă știi despre tine că ai:

  • Studii superioare cu profil Financiar Bancar
  • Experiență de muncă în domeniul evaluării riscului de credit
  • Cunoașterea limbii engleze
  • Abilități de analiză
  • Gândire critică

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Analist ESG | Direcția Evaluarea riscului de credit

💙 Ești pasionat să analizezi relația între riscurile de sustenabilitate și decizia de acordare a creditelor în domeniul bancar?

Te invităm să vezi ce oportunitate de carieră îți oferim în Direcția Evaluarea Riscului de Credit 😊

Ce vei face în rolul de Analist ESG:

  • Analiza activității clienților din punct de vedere ESG
  • Identificarea riscurilor de sustenabilitate si calculul impactului pe activitatea clientului
  • Recomandări persoanelor responsabile de decizia de credit pe zona ESG

Ce așteptam de la tine:

  • Studii superioare
  • Experiență de muncă în domeniul ESG și Sustenabilității (în sfera Finance reprezintă un avantaj), abilitați de evaluare a companiei din punct de vedere ESG

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Specialist administrare personal

📢 Ne mărim echipa! Hai alături de noi în echipa HR de la Victoriabank!

Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și îți place ca lucrurile să fie bine puse la punct, atunci vrem să te cunoaștem! În acest rol vei contribui la gestionarea proceselor administrative de resurse umane și vei asigura o experiență excelentă pentru colegii noștri, de la angajare și pe tot parcursul carierei lor în bancă.

Ce vei face în echipa noastră de HR?

  • Vei gestiona documentele de angajare, modificările contractuale, reorganizările, pensionările și alte procese administrative
  • Vei administra dosarele de personal, asigurându-te că sunt complete, actualizate și păstrate în siguranță
  • Vei ține evidența concediilor și a altor drepturi salariale, astfel încât fiecare coleg să-și poată planifica eficient timpul liber
  • Vei aplica legislația muncii și te vei asigura că toate procesele sunt conforme cu reglementările în vigoare
  • Vei oferi suport colegilor pentru întrebări legate de contracte, beneficii și alte aspecte administrative
  • Vei colabora cu colegii din echipa HR și cu alte directii pentru optimizarea proceselor de administrare a personalului

Ce așteptam de la tine:

  • Experiență în administrarea personalului și cunoștințe solide de legislația muncii
  • Abilități excelente de organizare, atenție la detalii și responsabilitate
  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini administrative simultan și de a respecta termenele-limită
  • Atitudine proactivă, abilități bune de comunicare și dorința de a lucra într-o echipă dinamică
  • Studii superioare

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Te așteptăm în echipa noastră! 🚀

Specialist senior recrutare

📢 Ne mărim echipa! Hai alături de noi în echipa HR de la Victoriabank!

Dacă ești un profesionist pasionat de recrutare, cu o viziune strategică și o dorință de a aduce inovație în atragerea și selecția talentelor, atunci dorim să te cunoaștem! În acest rol vei avea ocazia să influențezi direct strategia de recrutare a băncii și să contribui la dezvoltarea echipei noastre prin metode moderne și tehnologii avansate.

Ce vei face în echipa noastră de HR?

  • Vei dezvolta și implementa strategii inovatoare de recrutare pentru atragerea celor mai buni candidați
  • Vei folosi tehnologii și platforme digitale pentru promovarea oportunităților și selecția talentelor potrivite
  • Vei construi și gestiona relații puternice cu managerii de departamente, devenind un adevărat partener strategic în recrutare
  • Vei propune soluții creative pentru optimizarea proceselor de selecție și integrare a noilor colegi
  • Vei coordona și îndruma colegii mai juniori, oferindu-le suport și direcție în activitățile de recrutare
  • Vei contribui activ la dezvoltarea brandului de angajator al Victoriabank

Ce așteptam de la tine:

  • Experiență solidă în recrutare (domeniul IT, telecom, financiar, etc. într-o companie de mari dimensiuni)
  • Abilități strategice și manageriale, cu experiență în gestionarea proceselor complexe de recrutare
  • Cunoștințe avansate despre tehnologiile informaționale utilizate în recrutare (platforme de job posting, ATS, AI în selecția candidaților etc.)
  • Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a influența deciziile de recrutare
  • Organizare, autonomie și orientare spre soluții eficiente
  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat
  • Dorința de a învăța și de a aduce inovație în procesele de HR

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Te așteptăm în echipa noastră! 🚀

Specialist Monitoring&KYC | Direcția Conformitate

🚀 Atenție colegilor care doresc să continue o carieră în domeniul AML, Direcția Conformitate

Ce vei face în rolul de Specialist Monitoring & KYC:

  • Analiza demersurilor de inițiere/continuare a relației de afaceri din Sharepoint
  • Transmiterea solicitărilor către persoanele cu competențe de aprobare deschidere cont/continuare relație afaceri sau refuz
  • Analiza cazuisticii raportat la încadrarea corespunzătoare în scor/categorii de risc, validitate document de identitate, identificare beneficiar efectiv final, încadrare PEP, etc.

Ce așteptam de la tine:

  • Experienţă profesională: minim 3 ani în domeniul bancar
  • Limba engleză- avansat
  • Cunoaștere avansată a T24, Excel
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Business analyst

🚀 Atenție colegilor care doresc să continue o carieră în domeniul Conformitate

Suntem în căutare de colegi motivați și ambițioși, care își doresc să se alăture echipei Victoriabank.

Ce vei face în rolul de Business analyst, Directia Conformitate:

  • Dezvoltarea și monitorizarea aplicațiilor utilizate pentru procesarea tranzacțiilor din perspectiva AML & CFT
  • Participarea elaborarea rapoartelor de extragere a datelor din sistemele băncii
  • Perfecționarea și monitorizarea aplicației Siron
  • Conlucrarea cu Departamentul Tehnologii informaționale in vederea asigurării suportului la dezvoltarea aplicațiilor utilizate in domeniul AML&CFT

Ce așteptam de la tine 

  • Studii superioare cu profil IT
  • Experiență de munca minim 2 ani, preferabil în domeniul bancar
  • Cunoștințe ale aplicațiilor utilizate la extragerea datelor (SQL)
  • Cunoștințe avansate de aplicare MS Office (Word, Excel, Power Point) și a softurilor
  • Cunoașterea limbii engleze nivel avansat

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Manager relații clienți Retail

📢 Atenție candidaților care doresc oportunități profesionale în banking 😃

Suntem în căutare de colegi motivați și ambițioși, care își doresc să se alăture echipei Victoriabank.

🎯 Ce vei face în acest rol?

  • Vei oferi consultanță clienților și să îi sprijine în obținerea unui credit
  • Vei fi un bun ambasador al produselor și serviciilor Victoriabank, dedicate clienților persoane fizice
  • Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative
  • Vei da dovadă de inițiativă, proactivitate și responsabilitate în fiecare interacțiune

🎯 Sigur că te intrebi: "ce voi găsi la Victoriabank?"

Noi îți răspundem:

  • Experiențe de învățare, training-uri și dezvoltare profesională
  • Prime de performanță, prima de vacanța, prime de sărbători
  • Bonus generos pentru recomandarea unui angajat
  • Free coffee&lunch
  • Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să îți ofere ghidare și suport
  • Zile libere pentru evenimente speciale
  • Reduceri la produsele și serviciile bancare

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Manager relații clienți IMM

📢 Atenție candidaților care doresc oportunități profesionale în banking 😃

Suntem în căutare de colegi motivați și ambițioși, care își doresc să se alăture echipei Victoriabank.

🎯 Ce vei face în acest rol?

  • Vei oferi consultanță clienților persoane juridice și îi vei sprijini în obținerea unui credit
  • Vei monitoriza și gestiona portofoliul de clienţi persoane juridice
  • Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative
  • Vei da dovadă de inițiativă, proactivitate și responsabilitate în fiecare interacțiune

🎯 Sigur că te intrebi: "ce voi găsi la Victoriabank?"

Noi îți răspundem:

  • Experiențe de învățare, training-uri și dezvoltare profesională
  • Prime de performanță, prima de vacanța, prime de sărbători
  • Bonus generos pentru recomandarea unui angajat
  • Free coffee&lunch
  • Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să îți ofere ghidare și suport
  • Zile libere pentru evenimente speciale
  • Reduceri la produsele și serviciile bancare

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Project manager | Direcția management proiecte și procese

Suntem în căutare de un Project Manager care va planifica, organiza și monitoriza un proiect, folosindu-se de toate resursele pe care le are la dispoziție pentru a-și îndeplini obiectivele în mod eficient, cu respectarea bugetului și a perioadei stabilite.

Care este rolul unui Project Manager:

  • Crearea planului de proiect și stabilirea bugetului
  • Asigură realizării proiectului în conformitate cu resursele, timpul și bugetul stabilit
  • Monitorizarea progresului proiectului și ajustarea planului dacă este necesar
  • Comunicarea cu toate părțile interesate, inclusiv clienții, furnizorii și membrii echipei
  • Rezolvarea problemelor și aprovizionarea cu soluții pentru orice obstacole care apar în timpul proiectului
  • Asigurarea că proiectul respectă standardele de calitate și conformitate
  • Realizarea rapoartelor finale de proiect și prezentarea acestora către stakeholderi

Ce așteptam de la tine:

  • Experiența profesională: minim 2 ani de experiență pe pozitie de leadership/management
  • Cunoștințe foarte bune de utilizare a MS Office, MS Project, SharePoint, JIRA & Confluence
  • Limba engleză nivel avansat
  • Perfecționări (specializări) in domeniul managementului proiectelor constituie un avantaj

Reglor-montator echipamente electronice POS

Te pasionează ingineria echipamentelor electronice, ești atent la detalii și ai abilități bune de instruire și comunicare?

Vezi ce oportunități de carieră avem pentru tine în cadrul Direcției Produse Carduri și Acceptare: 😊

Rolul și responsabilitatile inginerului:

  • Instalarea și configurarea POS terminalelor la comercianti, conform standardelor băncii
  • Instruirea comerciantilor privind utilizarea terminalelor și procedurii de acceptare a platilor
  • Diagnosticarea și remedierea problemelor tehnice ale terminalelor (hardware & software)
  • Mentinerea legaturii cu echipele tehnice si comerciale pentru a asigura functionarea optima a echipamentelor

Ce așteptăm de la tine:

  • Experienta anterioare in instalarea si intretinerea echipamentelor electronice (avantaj experienta cu pos terminale, echipamente de retea)
  • Cunostinte de baza in retele (LAN, WI-Fi, SIM, IP) si configurarea echipamentelor conectate la internet /Solutii de casa
  • Abilitati de diagnostic și depanare a echipamentelor electronice
  • Permis de conducere categoria B (obligatoriu)

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Auditor IT || Direcţia audit intern

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt 😃

  • Identificarea ariilor de risc IT
  • Elaborarea planului de audit IT
  • Realizarea misiunilor de audit IT și raportarea rezultatelor
  • Optimizarea proceselor IT și securitatea informației

Ne asteptăm să ai:

  • Expert în domeniile: managementul serviciilor IT și securitatea informațiilor
  • Experiena de profil si certificarile internationale constituie un avantaj
  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat
  • Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfectionare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Hai aplică! Te incurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Specialist guvernanța corporativă

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Pregătirea și gestionarea documentelor pentru ședințele organelor de conducere
  • Urmărirea și raportarea progresului de implementare a deciziilor organelor de conducere
  • Oferirea suportului subdiviziunilor Băncii privind aplicarea normelor de guvernanță corporativă

Ne asteptăm să ai:

  • Studii superioare (profil economic/drept/management)
  • Cunoașterea limbii engleze – nivel avansat
  • Cunoștințe avansate în utilizarea aplicațiilor MS Office
  • Experiență relevantă în roluri similare constituie un avantaj

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfectionare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Hai aplică! Te incurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Asistent

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Gestionarea agendei zilnice și organizarea ședințelor
  • Acordarea suportului logistic angajaților Băncii și membrilor organelor de conducere
  • Organizarea călătoriilor de afaceri (rezervări, itinerarii, documente necesare)

Ne asteptam sa ai:

  • Studii superioare
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în limba română
  • Cunoașterea limbii engleze – nivel avansat
  • Abilități de organizare și prioritizare a sarcinilor
  • Cunoștințe avansate în utilizarea aplicațiilor MS Office
  • Experiență relevantă în roluri similare constituie un avantaj

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfectionare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Hai aplică! Te incurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Specialist marketing | Direcția relații cu publicul și marketing

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Care este rolul unui specialist marketing:

  • Gestiunea și monitorizarea activităților de marketing a băncii în cadrul rețelei de unități
  • Gestiunea activităților de tip BTL: evenimente, expozitii, promoții interne și externe
  • Coordonarea producerii și distribuției materialelor promoționale (video, audio, machete publicitare, materiale poligrafice, etc.)

Care este profilul candidatului:

  • Studii superioare cu profil marketing
  • Experiența de profil minim 2 ani
  • Cunoașterea limbilor străine
  • Cunoașterea PC Microsoft la nivel avansat
  • Deținerea permisului de conducere va constitui un avantaj

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Șef Sectie Carduri de Credit | Direcția Produse Carduri și Acceptare

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Ce vei face în rolul de Șef Secție Carduri de Credit:

  • Gestionarea produselor si serviciilor aferente cardurilor de credit
  • Dezvoltarea si implementarea produselor si serviciilor noi
  • Administrarea actelor normative interne aferente cardurilor de credit
  • Gestionarea si organizarea activității secției

Care este profilul unui Șef Sectie:

  • Studii în Finanțe și Banci/ Economie
  • Experiență in funcții similare - va constitui un avantaj
  • Cunoașterea regulilor sistemelor internaționale de plăti
  • Abilități de comunicare şi organizare

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Manager produse carduri | Secția carduri de Debit și Proiecte

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Elaborarea si dezvoltarea produselor în domeniul cardurilor bancare
  • Administrarea tarifelor pentru deservirea conturilor și cardurilor bancare
  • Crearea și monitorizarea derularii campaniilor de marketing
  • Alinierea actelor normative interne la legislația în vigoare și cerintele sistemelor international de plați

Ne asteptam sa ai:

  • Studii superioare cu profil economic
  • Experiență bancară minim 3 ani
  • Cunoasterea limbei engleze nivel mediu-avansat
  • Capacitați de organizare, planificare și lucru în echipă

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfectionare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Hai aplică! Te incurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Analist Clienți Corporativi | Direcția Clienți Corporativi

Ce vei face în rolul de analist:

  • Evaluarea performanțelor financiare ale clienților
  • Interpretarea rapoartelor financiare și indicatorilor de risc
  • Identificarea și evaluarea riscurilor asociate cu clienții corporativi
  • Elaborarea unor strategii de minimizare a riscurilor
  • Capacitatea de a efectua analize financiara și de industrie

Care este profilul unui analist:

  • Studii în economie, finanțe, management sau domenii similare
  • Certificări precum CFA, ACCA sau alte programe în domeniul financiar-bancar pot reprezenta un avantaj
  • Înțelegerea piețelor financiare și a produselor bancare (credite, leasing, investiții)
  • Cunoasterea limbii engleză reprezenta un avantaj
  • Planificare și organizare
  • Gândire strategică

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Manager relatii clienti corporativi | Sucursala Clienți Corporativi

Care este rolul unui Manager relatii clienti corporativi:

  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi
  • Efectuarea analizelor privind starea financiară a clientului
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de credit pentru clienţii corporativi

Care este profilul specialistului:

  • Studii superioare profil economic
  • Experiență bancara minim 3 ani
  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat
  • Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Analist Senior | Direcția Raportări

Care este rolul unui analist raportări:

  • Pregătirea situațiilor financiare individuale și consolidate ale Băncii
  • Raportarea către Banca Nationala a Moldovei, Institutii Financiare Internationale si catre Grupul Financiar Banca Transilvania

Care este profilul candidatului:

  • Experientă în analiză și raportări, sau domenii similare de minim 3 ani
  • Experienta în activitate de audit va constitui un avantaj
  • Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Developer SharePoint | Direcția tehnologii informaționale

Ce vei face în rolul de developer SharePoint:

  • Crearea și personalizarea site-urilor SharePoint
  • Dezvoltarea de web parts și extensii personalizate
  • Itegrarea SharePoint cu alte aplicații și servicii
  • Optimizarea performanței și scalabilități
  • Participarea la revizuiri de cod și asigurarea calității
  • Documentarea soluțiilor dezvoltate
  • Colaborarea cu echipele interne și stakeholderii
  • Implementarea și administrarea fluxurilor de Lucru
  • Dezvoltarea și personalizarea formularelor InfoPath
  • Dezvoltarea și personalizarea aplicațiilor PowerApps
  • Asigurarea securității și conformității

Care este profilul candidatului:

  • Cunoștințe solide în SharePoint Framework
  • Familiarizare cu GIT și cele mai bune practici în controlul versiunilor
  • Înțelegere solidă a dezvoltării API-urilor REST
  • Experiență de lucru într-un proces de dezvoltare Agile/Scrum

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Contabil | Direcția contabilitate

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Monitorizarea bilanțului contabil și operațiunilor înregistrate în evidența contabilă
  • Perfectarea rapoartelor
  • Gestiunea procesului de inventariere
  • Monitorizarea datoriilor debitoare și creditoare
  • Gestiunea și evidența contabilă a stocurilor de mărfuri, investițiilor impbiliare, cheltuielilor, etc.

Ne așteptăm să ai:

  • Studii superioare în contabilitate
  • Experiență în contabilitatea întreprinderii sau bancară de minim 3 ani
  • Experință în utilizarea 1C Contabilitate
  • Nivel mediu de cunoaștere a limbilor străine engleza, rusă
  • Capacitați de organizare, planificare și lucru în echipă
  • Cunoașterea și respectarea IFRS și legilației in domeniu

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfectionare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Hai aplică! Te incurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Analist risc operațional

În acest rol, vei avea oportunitatea să participi la:

  • Monitorizarea proceselor/activităților ce pot manifesta risc operațional
  • Efectuarea controalelor in unitățile teritoriale
  • Participarea la instruirea angajatilor pe domeniul riscurilor
  • Elaborarea rapoartelor ca urmare a controalelor efectuate

Care este profilul candidatului:

  • Studii superioare profil economic
  • Experienta bancară, partea creditară minim 2 ani
  • Cunoștințe de aplicare MS Office

Noi suntem cunoscuți prin:

  • Acces gratuit la training-uri dedicate dezvoltării profesionale și personale
  • Prime de vacanță si de sărbători
  • Proiecte de valuntariat și social responsibility
  • Salariul competitiv și bonusuri generoase de performanță
  • Posibilitatea de a da start carierei tale în una din cele mai mari bănci din Moldova
  • O echipă dinamică și prietenoasă

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Jurist | Secția asistența juridică în activitatea de creditare directia juridica

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Efectuarea expertizei juridice a dosarelor de creditare la etapa de avizare/aprobare credite
  • Acordarea consilierii juridice în legătură cu inițierea, negocierea, structurarea, pregătirea și încheierea tranzacțiilor și oricăror altor operațiuni specifice activității de creditare a Băncii
  • Asigurarea suportului juridic în activitatea de creditare la nivelul subdiviziunilor dedicate activității de creditare
  • Elaborarea actelor juridice conexe activității de creditare, ajustarea /menținerea acestora conform cadrului legal

Ne asteptam sa ai:

  • Studii superioare cu profil juridic
  • Experienţă bancară va constitui un avantaj
  • Cunoștințe avansate de aplicare MS Office (Word, Excel, Power Point)

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfectionare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Hai aplică! Te incurajam sa te alaturi #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Analist risc financiar || Directia administrare riscuri

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Administrarea riscului de credit și de concentrare, riscului de piață, riscului valutar, riscului de lichiditate și riscului de rată a dobânzii în afara portofoliului de tranzacționare și altor riscuri asociate
  • Analizarea produselor noi/existente, piețe, activități în scopul identificării și prevenirii aspectelor aferente riscului de credit și de concentrare, riscului de piață, riscului valutar, riscului de lichiditate, riscului de rată a dobânzii în afara portofoliului de tranzacționare și altor riscuri asociate

Ne asteptam sa ai:

  • Studii superioare profil economic
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză
  • Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Capacități bune de sinteză a informațiilor și comunicare eficientă în scris și verbal
  • Abilități de gestiune, analiză și vizualizare a datelor
  • Cunoașterea limbajului de programare Python constituie un avantaj

De ce să alegi o carieră alături de noi? 😃

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională😃

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfecționare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!😃

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Analist tehnologie digitală

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Vei identifica și valida cu liniile de business fluxurile susceptibile pentru digitalizare și automatizare
  • Vei defini specificațiile funcționale și translata nevoia către echipa de dezvoltare/programare
  • Vei participa la elaborarea, dezvoltarea aplicaţiilor bancare şi sistemelor informatice
  • Vei analiza şi optimiza procesele/fluxurile aferente soluţiilor soft implementate în bancă
  • Vei participa la testarea tehnologiilor, soluţiilor şi aplicaţiilor elaborate
  • Vei elabora instrucțiuni de utilizare a aplicaţiilor bancare

Ne asteptam sa ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaţionale
  • Experienţă bancară minim 2 ani
  • Abilități de analiză și gândire structurată
  • Cunoașterea Temenos T24 sau Way4 va constitui un avantaj
  • Comunicare fluentă în română și rusă, engleza – nivel mediu

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională😃

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfecționare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!😃

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Jurist insolvente | Direcția recuperare active

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Monitorizarea și recuperarea creanțelor
  • Comunicarea cu debitorii-restanțieri în scopul recuperării creanțelor
  • Monitorizarea litigiilor examinate de instanțele de judecată
  • Participarea in ședințele de judecată în vederea reprezentării intereselor Băncii

Ne așteptăm să ai:

  • Studii superioare profil juridic
  • Experiență în domeniu
  • Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională😃

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfecționare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!😃

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Junior DevOps Inginer - .NET Core/Microservices/Kubernetes | Direcția Tehnologii Informaționale

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Implementarea și gestionarea lanțurilor de integrare/dezvoltare continuă (CI/CD) pentru microservicii bazate pe .NET Core
  • Menținerea și optimizarea bazelor de date MS SQL
  • Desfășurare și scalare aplicații folosind Kubernetes
  • Supravegherea integrării ElasticSearch în arhitectura de microservicii
  • Asigurarea containerizării și orchestrării cu Docker și Kubernetes în mai multe medii
  • Administrarea controlului versiunilor cu GIT, inclusiv gestionarea ramurilor și fuzionarea lor
  • Gestionarea integrărilor și implementărilor REST API

Ne asteptam sa ai:

  • Studii superioare cu profil IT
  • Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza
  • Competente tehnice dezvoltate

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională😃

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfecționare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!😃

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Specialist MIS | Direcția sistem informațional de management

Ce vei face în acest rol:

  • Analiza și optimizarea bazelor de date utilizând SQL și PL-SQL
  • Dezvoltarea și implementarea proceselor de integrare a datelor, asigurând coerența și acuratețea acestora
  • Colaborarea cu echipele de afaceri pentru a înțelege cerințele business și a traduce aceste cerințe în soluții tehnice eficiente
  • Crearea și gestionarea rapoartelor și a seturilor de date pentru susținerea liniilor de business și a proceselor de raportare
  • Dezvoltarea rapoartelor și dashboard-urilor în Power BI

Care este profilul colegulului pe care îl căutăm?

  • Studii superioare în domeniul IT sau domenii conexe
  • Experiență în lucrul cu baze de date folosind SQL și PL-SQL
  • Capacitatea de a colabora eficient cu diverse echipe și de a înțelege nevoile de afaceri
  • Experienţă bancară minim 1 an

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Specialist produse IMM | Direcția clienți IMM

La Victoriabank se caută oameni talentați, activi, ambițioși si cu o dorință extraordinară de afirmare 💙

Una din funcțiile care reflectă aceste valori este cea de specialist produse IMM, Direcția Clienți IMM 😃

Care este rolul unui specialist produse IMM:

  • Analizează nevoile de produse si servicii ale clienților IMM ai băncii
  • Proiectează produse noi conform cerințelor clienților, segmentelor de clienți in domeniul produselor de pasiv IMM din oferta băncii: conturi curente, pachete de produse
  • Adaptează și îmbunătățește produsele de pasiv existente la nevoile clienților IMM și in funcție de produsele similare ale concurenței

Care este profilul candidatului:

  • Studii superioare cu profil economic
  • Experiență bancară minim 3 ani
  • Orientare spre proces și rezultat

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Auditor

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Desfășurarea activităților de audit intern
  • Evaluarea sistemului de control intern al subdiviziunii auditate
  • Depistarea deficiențelor pe parcursul auditării si elaborarea propunerilor de optimizare a prceselor auditate

Ne asteptam sa ai:

  • Studii superioare profil audit/contabilitate
  • Experiența în audit constituie un avantaj
  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat
  • Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfecționare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Manager regional operațiuni | Direcția operațiuni

Ce vei face în rolul de manager regional operațiuni 😃

  • Vei planifica si coordona activitatea operațională din sucursalele băncii
  • Vei efectua vizite în sucursalele băncii în scop de suport
  • Vei asigura suportul liniilor de business și subdiviziunilor băncii în scopul creșterii gradului de satisfacție al clienților interni și externi
  • Vei participa la integrarea noilor angajați, stabilirea programelor de instruire pentru angajații din sucursale, participarea la evaluarea performanței angajaților din sucursale

Care este profilul pe care îl căutăm:

  • Studii superioare profil economic
  • Experiență bancară de minim 3 ani
  • Capacități de management, organizare și planificare
  • Cunoștințe de aplicare MS Office

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Șef agenție, or. Chișinău, or. Taraclia

Dacă ești ambițios, cu vise mărețe și cu #PoftăDeLucru, aplică pentru rolul de Șef Agenție și acceptă provocarea profesională de la Victoriabank! 😃

Ce vei face în această poziție managerială?

  • Vei gestiona activitatea unei unități bancare universale
  • Vei fi liderul unei echipe care ajută cu drag clienții să aleagă cele mai potrivite soluții financiare
  • Vei promova standarde înalte de calitate a interacțiunii cu clienții

Care sunt criteriile de calificare?

  • Abilități de organizare și planificare
  • Maturitate și experiență profesională
  • Jucător de echipă cu putere de convingere 😃
  • Orientare spre client, orientare spre rezultat, perseverență și responsabilitate

De ce să alegi o carieră alături de noi?

  • Pachet atractiv de beneficii
  • Traininguri gratuite de pregătire și perfecționare profesională și personală
  • Oportunități de creștere și dezvoltare a carierei
  • Și nu în ultimul rând - posibilitatea de a fi parte a unei echipe performante, tinere, dinamice și prietenoase de învingători, echipa #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Manager produse AGRI

 Ce vei face în rolul de Manager Produse AGRI?

  • Participi la prospectarea pieții clienți AGRI
  • Participi la elaborarea și implementarea produselor creditare AGRI
  • Participi la dezvoltarea parteneriatelor cu furnizori de tehnică agricolă

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice sau agricole
  • Experiența: min. 3 ani în domeniul bancar sau agricol
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Competente: responsabilitate și acuratețe

Operator Suport Clienți

 Ce vei face în rolul de Consilier Suport Clienți?

  • Vei răspunde la solicitările clienților prin telefon
  • Vei ajuta clienții să aleagă serviciile care li se potrivesc
  • Vei acorda clienților toată atenția și îi vei cuceri cu profesionalismul și dorința de a-i ajuta

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii medii/ în desfășurare
  • Experiența: vom aprecia să o ai
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Aptitudini lingvistice: cunoașterea limbii române, ruse și engleze (avantaj)
  • Competente: orientare către client

 Echipa Suport Clienți activează 24/7

  • Orarul de lucru este stabilit din timp și coordonat cu echipa. Normarea orelor de lucru se face în conformitate cu legislația în vigoare. Pe parcursul unei luni poți avea mai multe ture de noapte conform graficului prestabilit. Pentru anumite ture târzii sau matinale vom acoperi cheltuielile de transport.

Specialist servicii clienți, or. Chișinău, or. Orhei, or. Călărași, or. Ialoveni

Alătură-te unei echipei de profesioniști motivați și prietenoși, si in general de oameni buni! Nu ai experiență? Nicio problemă, suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi!

🎯 Ce așteptam de la tine: sa fii harnic, organizat, dornic sa înveți, comunicabil și…cu dragoste față de oameni.

🎯 Ce vei face la noi? Vei consilia clienți privind produsele bancare, vei efectua operațiuni cu numerar/ fără numerar cu persoane fizice și juridice. Toate aceste lucruri… te învățăm noi în scoală noastră interna si nemijlocit la locul tău de munca. 🙂

🎯 Sigur că te întrebi: "ce vom oferi noi" 😊

  • din prima zi vei avea parte de 3 săptămâni de pregătire plătită în Școala noastră internă – ne asigurăm că ești pregătit înainte de a interacționa fața-n fața cu clientul
  • Pe lângă salariul lunar, vei primi și Tichete de masă (~1500 MDL lunar. 70 lei per zi lucrată)
  • Un salariu suplimentar când vei pleca în vacanță
  • Bonusuri de performanță trimestriale și anuale - mărimea depinde de tine🙂
  • Prime de sărbători și zile libere plătite de noi pentru momente speciale – ziua ta de naștere și a copiilor tăi
  • Reduceri la produsele și serviciile bancare

În același timp vei avea parte de:

  • Colegi veseli și ambițioși, gata să te ajute și să îți ofere suport și ghidare, dar sa nu crezi ca vor face munca pentru tine 😊
  • Multă muncă.... uneori foarte multă muncă
  • Clienți recunoscători și uneori... supărați 😉 dar te învățăm noi cum să facem față unor astfel de provocări
  • Un ritm alert de lucru – dar unul care te va motiva să devii cea mai bună versiune a ta!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Notă: Protecția datelor Dvs. personale reprezintă una din prioritățile B.C. Victoriabank S.A. Banca Vă informează că este înregistrată la Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal în calitate de operator de date cu caracter personal sub numărul 0000092. Datele Dvs. cu caracter personal sunt colectate, prelucrate, stocate și păstrate în conformitate cu Legea nr.133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
VB24