31 JANUARY 2025
Atenție la apeluri aparent de la Victoriabank

Persoanele rău intenționate devin tot mai inventive, din păcate. Așadar, dacă te sună cineva de pe un număr de telefon asemănător (sau chiar identic) cu cel al Serviciului Suport Clienți Victoriabank sau chiar de la structurile de forta, îţi poţi da seama singur dacă suntem noi, oamenii de la Victoriabank, sau nu. Simplu, nu îți vom cere niciodată, repet, niciodata datele cardului prin telefon.

Da, noi, din Victoriabank, comunicăm de multe ori cu clienții prin telefon. Uneori te sunăm când e nevoie, la fel cum suntem non-stop la telefonul 1303, +373 22 21 03 03. Însă dacă te sună cineva care spune că este X de la Victoriabank și îți semnalează o problema în relația cu banca, insistând că poate fi rezolvată imediat dacă iei măsuri comunicând informații confidențiale, cum ar fi coduri de utilizator, parole, coduri de autorizare trebuie să iți dea de bănuit.

Ai mare grijă, nu suntem noi.

Recomandări:

Nu da curs acţiunilor (de exemplu, nu spune datele cardului, parole, SMS OTP);

Întrerupe convorbirea;

Suna-ne la telefon 1303 sau +373 22 21 03 03 imediat dupa ce ai fost contactat de persoane suspicioase.