Actualizare Chestionar Client

Actualizează datele personale

De ce trebuie să am datele mele mereu actualizate la bancă?

Actualizarea datelor reprezintă o cerință legală privind cunoașterea clientelei și e absolut necesară pentru a beneficia eficient și fără întreruperi de tot spectrul de servicii oferite de Victoriabank.

Astfel, îți oferim oportunitatea de a actualiza datele tale nu doar în orice subdiviziune a băncii, cât și online, din orice colț al lumii.

  • Pentru informații sau neclarități apelează-ne pentru suport de luni pînă vineri între orele 08:30 – 17:30.

Poți aplica pentru actualizarea datelor online dacă ești client Victoriabank și:

  • ai 18 ani împliniți
  • ești rezident al Republicii Moldova
  • deții buletin de identitate valabil
  • nu ești persoană expusă politic (PEP)
  • ai cont activ la Victoriabank

Pentru actualizare date online ai nevoie de:

  • un dispozitiv cu cameră* și conexiune la internet
  • buletin de identitate valabil în original
  • acces la numarul de telefon sau adresa de e-mail valabile declarate anterior la bancă
  • 10-15 minute de timp liber

* reușita procesului de actualizare a datelor depinde direct de calitatea camerei dispozitivului.

Îti poți actualiza datele oricând ai timp liber, doar trebuie să fii pregătit că în caz dacă o faci în afara programului de lucru și în cazul unor verificari suplimentare în conformitate cu politicile interne ale băncii, poți avea datele prelucrate în sistemele informaționale ale băncii în următoarea zi lucrătoare, fapt despre care vei fi anunțat suplimentar.

Care sunt datele necesare de actualizat?

În cazul persoanelor fizice, în conformitate cu legislația în vigoare, banca este obligată sa dețină informația actualizată a clienților privind:

  • Nume, prenume, data și locul nașterii
  • Datele buletinului de identitate
  • Adresa de domiciliu și reședința
  • Adresa de e-mail și numărul de telefon
  • Ocupația
  • Scopul și natura tranzacțiilor, tipurile produselor solicitate, sursa averii.

În ce caz trebuie să-ți actualizezi datele?

Te îndemnăm să-ți actualizezi datele în cazul în care:

  • Ți-ai modificat numele sau prenumele
  • Ți-ai făcut un buletin nou (în cazul în care precedentul a expirat, a fost pierdut sau din alte motive)
  • Ți-ai modificat adresa de domiciliu/reședința
  • Ți-ai modificat numărul de telefon sau adresa de e-mail
  • Ți-ai schimbat locul de muncă/ocupația
  • Obții venituri din alte surse decât cele declarate anterior la bancă
  • Intenționezi să efectuezi noi tipuri de tranzacții/operațiuni, altele decât cele declarate anterior la bancă
  • Ai chestionar expirat, iar daca expiră în curând, vei fi anunțat de către banca printr-un SMS despre necesitatea actualizării chestionarului

Ce se întâmplă dacă nu îmi actualizez datele?

Motivele pentru care îți solicităm să actualizezi datele de la bancă sunt reglementările legale în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru asigurarea siguranței tranzacțiilor efectuate pe conturile tale și protecția ta în cazul în care depistăm activități suspecte pe ele.

Astfel, în cazul în care nu vei asigura actualizarea datelor personale, vom fi nevoiți, cu părere de rău, să restricționăm tranzacțiile prin conturile tale, pînă la actualizarea datelor.

De aceea te îndemnăm să utilizezi acest instrument minunat (dacă ești eligibil), fără a fi necesară deplasarea fizică la una din subdiviziunile băncii.

Dacă totuși nu ai posibilitatea să-ți actualizezi datele on-line, te așteptăm cu drag la oricare din subdiviziunile Victoriabank unde colegii noștri îți vor acorda tot suportul necesar la acest subiect.

VB24