Serviciu de acceptare a cardurilor în mediul online
E-commerce (Comerţ Electronic) - reprezintă toate tranzacțiile financiare și comerciale efectuate prin intermediul rețelelor de calculatoare, precum şi procesele legate de afaceri şi de realizarea acestor operațiuni.
1. Descrierea afacerii:
- strategie şi obiective
- clienţi potenţiali
- produsele şi serviciile propuse
- volumul planificat al vânzărilor
2. Interacţiunea cu clienţii:
- înregistrarea clienţilor, verificarea şi stocarea informaţiei cu privire la aceştia
- realizarea serviciului de suport clientelă, corespondenţa şi soluţionarea litigiilor
- condiţiile achitării şi anulării comenzii, ordinea livrării şi întoarcerii acesteia
3. Livrarea şi păstrarea produselor, oferirea serviciilor necesare.
4. Publicitatea produselor/oferirea serviciilor: link-uri pe alte site-uri, publicitate la radio, televiziune, în reviste etc.
5. Realizarea întoarcerii produselor şi perioada creditării clienţilor în cazul întoarcerii produselor sau a anulării comenzilor.