Clienții Victoriabank se bucură deja de mai bine de o lună de un nou serviciu unic în sistemul bancar din Republica Moldova și extrem de avantajos. Este vorba despre actualizarea online a chestionarului clientului (KYC) – o soluție inovatoare în domeniul Know Your Customer, complet automatizată, care permite identificarea clienților cu ajutorul celor mai noi tehnologii biometrice, inteligența artificială și RPA (Robotic Process Automation). De acest serviciu pot beneficia Persoanele Fizice rezidente – clienți existenți ai Victoriabank, cu cel puțin un cont deschis în cadrul băncii, dar și persoanele plecate peste hotarele țării, care au nevoie să-și actualizeze datele personale online, rapid și sigur, fără a fi necesar să vină la bancă.
“Suntem extrem de bucuroși că Victoriabank a reușit să vină în întâmpinarea clienților săi cu un serviciu absolut unic și inedit pentru Republica Moldova. În prima lună de la lansarea serviciului pentru actualizarea online a chestionarului clientului (KYC), circa 500 de clienți ai Victoriabank și-au actualizat datele personale cu succes. Menționăm că începând cu data de 13 iulie toate modificările din chestionarul clientului (cum ar fi actualizarea actului de identitate, numărului de telefon sau adresei de e-mail), pot fi făcute absolut ONLINE, astfel încât am eliminat orice necesitate de a veni fizic la bancă pentru a îndeplini aceste acțiuni. Încurajăm toți clienții băncii să profite de acest serviciu comod, rapid și sigur și să-și actualizeze online chestionarul clientului (KYC) pentru a beneficia eficient și fără întreruperi de tot spectrul de servicii oferite de Victoriabank, a menționat Ionela Maloș, vicepreședintă COO Victoriabank.
De ce este nevoie pentru a beneficia, din orice colți al lumii, de noul serviciu oferit de Victoriabank?
Chestionarul personal poate fi modificat online, în câteva minute, intrând pe pagina Actualizarea datelor online. Tot acolo aflați mai multe detalii despre noul serviciu, care este oferit DOAR de către Victoriabank.
Reușita procesului de actualizare a datelor depinde direct de calitatea camerei video, setările dispozitivului (versiunea actualizată pentru browser, permisiuni de acces pentru cameră), starea buletinului de identitate (pentru buletinele de identitate de generația I s-ar putea să fie necesare mai multe încercări), diferența dintre poza din buletin și imaginea reală a clientului, făcută în procesul de Recunoaștere Facială.
Clientul își poate actualiza chestionarul personal oricând are timp liber. Totuși, el trebuie să fie pregătit că, dacă o face în afara programului de lucru și în cazul unor verificări suplimentare în conformitate cu politicile interne ale băncii, datele pot fi prelucrate în sistemele informaționale ale băncii în următoarea zi lucrătoare. Clientul va fi anunțat despre acest lucru.