26 Martie 2020
Măsurile luate pentru siguranța clienților în contextul COVID-19

În astfel de momente dificile este important să rămânem aproape de clienții noștri prin produsele și serviciile pe care le prestăm.

Am creat o pagină destinată clienților noștri cu toate deciziile luate de către bancă în actualul context, creat de COVID-19. Informația va fi actualizată permanent în funcție de evoluția situației.

ONLINE

Mai simplu!  Mai rapid!  Mai sigur! 

 

#StămAcasă și păstrăm distanța prin serviciul GRATUIT de deservire la distanță VB24!

Dacă încă nu ai acces la platforma noastră, activează serviciul VB24 Web de la calculator aici,

sau descarcă aplicația VB24 Mobile de pe Google Play sau App Store.

 

     
Verifici oricând soldul conturilor tale și istoria tranzacțiilor
Achiți serviciile comunale și orice alte facturi         
Transferi bani între cardurile proprii sau străine


    
Vizualizezi grafic de distribuire a cheltuielilor pe categorii de comercianți
 

Blochezi și deblochezi cardurile          


 

Stabilești și gestionezi limitele tranzacționale ale cardului și alte setări suplimentare de securitate

 

Întrebări și răspunsuri


Recomandări pentru clientii Victoriabank:

Victoriabank îți recomandă să nu te expui la riscuri și să iei toate măsurile de prevenție recomandate de autorități. Poți reduce expunerile la risc:

  • Folosind VB24 (aplicația de online banking) pentru operațiunile cotidiene. Prin platforma VB24 poți accesa aproape toate funcționalitățile sau produsele, oriunde și oricând.
  • Optează pentru plățile cu cardul/smartphone-ul/smartwatch-ul și limitează astfel folosirea bancnotelor și a monedelor. Transferul simultan al banilor de la o persoană la alta reprezintă un risc de răspândire a anumitor tipuri de bacterii si microbi. Astfel, Victoriabank îți recomandă să achiți cu telefonul (VB24 Pay), cu ceasul (Garmin Pay) cu cardul contactless sau la comercianți online.
  • Dacă este necesar să vizitezi vreo unitate Victoriabank ține cont de câteva recomandări de igienă: spală-te pe mâini înainte și după ce ai vizitat unitatea păstrează o distanță de minim 1 metru față de alți clienți sau personalul băncii.

  • Cum vor activa unitățile Victoriabank în următoarea perioadă și care sunt acestea?
  • În contextul actual, aproape toate unitățile Victoriabank activează în regim normal, cu excepția unor agenții. Vezi care sunt acestea aici.

  • Cum funcționează bancomatele Victoriabank în această perioadă?
  • Disponibilitatea ATM-urilor noastre rămâne la același nivel. Ritmurile retragerilor de numerar sunt monitorizate, astfel încât acestea aibă mereu cantitatea necesară de numerar.

  • Care sunt deciziile luate privitor la produsele creditare dedicate persoanelor fizice în contextul pandemiei?

  • În actualul context generat de pandemia COVID-19 ne confruntăm cu nesiguranță, anxietăți și chiar dificultăți financiare. De aceea anunțăm următoarele măsuri:

     

    • Pentru clienții persoane fizice cu credite de nevoi persoane și imobiliare care sunt afectați în mod tranzitoriu de pandemia COVID-19 și care solicită în mod direct măsuri de sprijin, putem aplica amânarea plații ratelor până la 3 luni.
  •  

    • Pentru clienți persoane fizice cu credite acordate la card și care solicită în mod direct amînarea plății a ratelor de creditcât și a dobânzii, a comisioanelor aferente creditului, puse spre plată până la 31.05.2020. Suma dobânzii și comisioanelor aferente creditului calculate și amânate va fi distribuită și pusă spre plată în perioada mai-iulie 2020.
  •  

    • Pentru clienții persoane fizice care resimt un impact direct și de durată prin circumstanțe cu pierderea locului de muncă sau probleme de sănătate, vom proceda ca întotdeauna în astfel de situații, cu grijă și responsabilitate, încercând să găsim pentru fiecare caz în parte soluția potrivită reeșalonării creditului.
  •  

    Astfel, clienții băncii, contractanți ai creditelor la conturi curente: Credit de Consum Garantat, Credit de Consum Negarantat, Credit Imobiliar, Prima Casă, Credit Renaissance City, Credit Auto, sau la conturi de card Victoria Consum, Card de credit Magic, vor avea posibilitatea de a amâna plățile aferente creditelor, la solicitare.


Ce presupune amânarea  plății ratelor?

Amânarea ratelor aferente creditului până la 3 luni înseamnă redistribuirea acestora pentru restul perioadei de creditare, începând din iunie si până la scadență, majorându-se astfel tranșa lunară de plată. Scadența finală nu va fi modificată și nu se va aplica vreun comision de modificare a condițiilor contractuale.

 

Amânarea tuturor sumelor de plată se va efectua până la data de 31.05.2020. Rambursările pentru aceste luni vor începe cu luna iunie 2020. De amânare pot beneficia doar clienți ale căror credite nu înregistrează restanțe mai mari de 30 de zile, inclusiv la data cererii.

 

Atenție! Pot beneficia de amânare de plați clienții a căror credite nu înregistrează restanțe mai mari de 30 zile, inclusiv, la data cererii.  Clienții care înregistrează restanțe mai mari de 30 zile se vor adresa suplimentar pentru detalii. Clienții a căror credite au scadența finală în perioada de lunile aprilie - iunie 2020 nu sunt subiecții amânării plaților.


Cum poate fi depusă cererea de amânare a ratelor creditului?

Clienții Victoriabank pot depune o cerere de amânare a creditului prin 2 modalități:

 

  • Fără prezența la bancă. Prin e-mail Clienții care sunt în carantină, autoizolare sau din alte motive nu pot să se prezinte la unitățile băncii, pot transmite cererea la adresa de email - AmanarePlati.Credite@vb.md

 

  • Cu prezența la unitățile băncii. Clientul poate completa cererea la orice unitate bancară Victoriabank, prezentând buletinul de identitate.

 

Decizia băncii cu referire la amânarea plății creditului va fi comunicată clientului prin e-mail în aproximativ 3 zile de la data depunerii cererii, la care va fi atașat și noul grafic de rambursare a creditului.

 

Cererea de amânare a plăților pentru credite de nevoi personale și imobiliare Cererea de amânare a plăților pentru credite acordate la card 


  • Ce atacuri cibernetice pot apărea în următoarea perioadă și cum ne protejăm de ele?

  • În perioada 30 martie – 30 aprilie 2020, Victoriabank, va aplica tarife preferențiale la executarea ordinelor de plată, la distanță, în monedă națională prin sistemul de deservire - VB24 Business. Vezi care sunt acestea aici.



  • Ce soluții are banca pentru busness-uri?

  • În perioada 30 martie – 30 aprilie 2020, Victoriabank, va aplica tarife preferențiale la executarea ordinelor de plată, la distanță, în monedă națională prin sistemul de deservire - VB24 Business. Vezi care sunt acestea aici.


  •  

    Vezi câteva măsuri simple pentru siguranța ta și a celor din jur

     

    Evită spațiile aglomerate pe cât de mult posibil

    Aplică regulile de igienă recomandate de autorități

    Păstrează distanță mai mare fața de cei din jur

    Redu tranzacțiile cu bani cash

    Folosește cardul contactless

     

     

  •