Dragă Client,
Zi de zi, depunem efort pentru protejarea banilor tăi, asigurarea confidențialității datelor personale și securității tranzacțiilor bancare.
Începând cu 15 iunie 2022, în scopul prevenirii tentativelor de fraudă, procedură de restabilire a parolei în VB24 se modifică.
Prin urmare, în cazul în care ai uitat loginul sau parola de acces la VB24, te îndemnăm să parcurgi următorii pași pentru a o restabili:
Pasul 1
Pasul 2
După ce vei solicita operatorului restabilirea parolei pentru VB24, acesta îți va adresa câteva întrebări pentru a te identifica și a afla motivul restabilirii parolei. Te rugăm să ne ajuți în prevenirea eventualelor escrocherii și să comunici operatorului dacă:
Pasul 3
De ce am trecut la noua modalitate de restabilire a parolei de acces?
Această schimbare ne ajută să-ți fim mai aproape și să conlucrăm direct în combaterea schemelor de fraude bancare, care sunt din ce mai des utilizate de escroci. Având intenția de a obține datele tale bancare, aceștia reușesc uneori, prin diverse metode, să păcălească vigilența clienților și să obțină acces la conturile aplicațiilor de online banking (login, parolă, datele cardului și chiar parolele de confirmare venite prin SMS).
Tocmai din motivul de a te proteja de astfel de cazuri și din dorința de a-ți oferi o experiență bancară cât mai sigură, comodă și unică, lansăm noua modalitatea de restabilire a parolei de acces.
Important:
Îți mulțumim pentru încredere și fidelitate,
Echipa Victoriabank.