Victoriabank, în colaborare cu AIESEC Chișinău, a organizat un eveniment de orientare în carieră pentru studenții din anul II și III. Într-o atmosferă degajată, ei au avut oportunitatea de a explora teme esențiale precum importanța dezvoltării carierei în domeniul bancar, evoluția pieței de muncă și rolul esențial al leadership-ului în mediul de afaceri.
La workshop-ul „Conexiuni profesionale. ZOOM in Victoriabank", participanții au interacționat cu specialiștii din cadrul Victoriabank. Speakerii evenimentului au fost Natalia Saghin, director Produse Non-Card, Alexandr Gaitan, directorul Sucursalei Buiucani a Victoriabank, Valentina Sohoțchi, director Resurse Umane, și Sorin Bălănel, director pe Marketing. Ei au povestit despre experiența lor profesională și au răspuns întrebărilor studenților, oferindu-le sfaturi practice pentru construirea unei cariere de succes.
Natalia Saghin, director Produse Non-Card, le-a oferit tinerilor sfaturi pentru o carieră de succes în vânzări: „Pentru a excela în industria bancară, este esențial să aveți o înțelegere profundă a produselor, să vă dezvoltați abilitățile de comunicare, să fiți flexibili și adaptați la schimbările pieței. Un alt sfat ar fi să construiți relații solide și să vă angajați într-o pregătire continuă pentru a vă menține în pas cu evoluția rapidă a industriei financiare.”
Alexandr Gaitan, directorul Sucursalei Buiucani, a adăugat: „Leadership-ul este un element cheie în definirea unei cariere de succes. Într-un mediu de afaceri competitiv, capacitatea de a inspira și de a ghida o echipă devine tot mai esențială."
În cadrul a trei cercuri de discuții, experții Victoriabank le-au împărtășit tinerilor informații valoroase despre produse bancare, vânzări, marketing și resurse umane. Evenimentul le-a oferit studenților o viziune autentică asupra specificului unui angajat din industria bancară, pentru a putea înțelege mai bine cerințele și oportunitățile din domeniu.
De asemenea, pentru participanți am pregătit două sesiuni de training captivante. Marina Covalciuc, director adjunct al Departamentului de Resurse Umane, le-a vorbit tinerilor prezenți despre secretele unei comunicări sănătoase în echipă, iar Camelia Eșanu a oferit îndrumări esențiale pentru a aborda cu succes un interviu de angajare și pentru a redacta un CV impecabil.
„La Victoriabank punem mult human banking în tot ce facem. Inclusiv prin astfel de workshop-uri reafirmăm angajamentul față de sprijinirea tinerilor în dezvoltarea lor profesională. Mi-a plăcut foarte mult evenimentul: cu foarte multă căldură, cu tineri frumoși, cu emoții pozitive. Mi-ar fi plăcut și mie la timpul meu să am parte de astfel de evenimente", a conchis Valentina Sohoțchi, director Resurse Umane.
Studenții care au participat la acest workshop au rămas entuziasmați că au avut ocazia să afle mai multe despre oportunitățile oferite de Victoriabank în calitate de angajator.
„Am decis să vin la acest eveniment, deoarece știam că voi afla despre oportunitățile pe care le poate oferi Victoriabank. Informațiile acestea mă vor ajuta când mă voi duce să mă angajez undeva", a spus Valeriu Cojocaru.
„Am învățat lucruri noi și aș spune că am primit o mică motivație și ghidare în carieră. Abia aștept să implementez în practică ce am luat de la experți”, a spus Valeria Cabac.
Victoriabank și echipa AIESEC Chișinău au semnat la începutul anului un parteneriat cu scopul de a sprijini tinerii din Moldova prin promovarea leadership-ului și a abilităților antreprenoriale. Proiectul oferă resurse și oportunități pentru dezvoltarea personală și profesională a tinerilor, contribuind la crearea unei generații puternice și de succes în Moldova.