Victoriabank, lider în transformarea digitală a serviciilor financiare în Moldova, lansează primul chatbot bancar care revoluționează interacțiunea cu clienții. ALEX vine în întâmpinare cu soluții inovatoare și tehnologii avansate. Printr-o autentificare cu ajutorul codului OTP, expediat prin SMS sau e-mail, clienții pot interacționa cu asistentul nostru virtual și vor avea acces la informații și servicii într-un mod mai convenabil, fără timpi de așteptare.
ALEX folosește inteligența artificială pentru a răspunde la întrebări și pentru a ghida clienții să restabilească codul PIN de la card (indiferent dacă l-a uitat sau l-a introdus greșit de mai multe ori).
Asistentul virtual de la Victoriabank este deja capabil să poarte discuții pe o gamă variată de subiecte. Dar, ca în cazul oricărui început, el se află într-un proces de dezvoltare continuă. Așa că încurajăm clienții noștri să interacționeze cu ALEX și să aibă răbdare pe durata procesului lui de învățare. În orice moment, discuția cu chatbotul poate fi transferată către un consultant Victoriabank.
În perioada următoare, asistentul virtual va fi capabil să efectueze și mai multe operațiuni, care sunt acum în etapa de testare.
Lansarea asistentului virtual ALEX este un pas înainte în direcția transformării digitale a serviciilor financiare și în consolidarea relației noastre cu clienții pentru o experiență bancară modernă, eficientă și personalizată.
„Continuăm orientarea spre digital, pentru că acesta este viitorul. Prin intermediul lui ALEX, Victoriabank își propune să fie cât mai aproape de clienți. Chatbotul nostru le va oferi ajutor 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Va fi simplu, fără timpi de așteptare și fără costuri suplimentare pentru apeluri din străinătate. ALEX nu este doar un asistent virtual, ci și un prieten de încredere care va fi alături de clienții noștri, oferindu-le suportul necesar în orice moment", a declarat Vasile Donica, Vicepreședinte Victoriabank.
ALEX poate fi găsit foarte ușor intrând pe site-ul băncii, victoriabank.md, în fereastra de dialog de pe pagina principală. El este optimizat pentru a facilita comunicarea pe orice dispozitiv: poate fi contactat atât de pe laptop, cât și de pe tabletă sau telefon mobil.
Proiectul este rezultatul unei colaborări reușite între Victoriabank, DRUID, lider în dezvoltarea soluțiilor de inteligență artificială conversațională, și GambIT Digital și Jivy Group, care au oferit expertiză tehnică.