Cota de piață pe segmentul IMM-urilor, la Victoriabank, a înregistrat o creștere de 2,01 puncte procentuale, comparativ cu luna ianuarie, a.c. Aceasta este cea mai mare creștere înregistrată pe piața din Republica Moldova, Victoriabank reușind în 7 luni să urce de la o cotă de 4,88% la una de 6,89%.
Rezultatul se datorează concentrării băncii pe IMM-uri și replicării modelului de business al Băncii Transilvania, care în 2018 a devenit acționar majoritar la Victoriabank.
Finanțarea IMM-urilor înseamnă creșterea economică a țării, ceea ce reprezintă unul din principalele obiective ale băncii, care continuă să susțină activ antreprenorii locali prin diverse produse și facilități:
În Republica Moldova peste 97% dintre toate întreprinderile sunt IMM-uri. Acestea generează 30% din venitul țării și asigură peste 50% din totalul locurilor de muncă. IMM-urile reprezintă pilonul economiei europene. În UE, 99 din 100 de întreprinderi sunt IMM, iar 9 din 10 angajați, lucrează pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii.
Victoriabank este orientată pe sprijinul tuturor antreprenorilor din Republica Moldova în necesitățile și provocările pe care aceștia le întâmpină. Banca dorește să fie alegerea numărul unu a oamenilor de afaceri care au nevoie de soluții de finanțare pentru creșterea business-ului.