5 Februarie 2019
Victoriabank a emis circa 10 000 de carduri VB Lunch


După mai bine de 7 luni de la lansarea proiectului  VB Lunch – tichet de masă electronic, un suport elegant și modern de plată a prânzului şi a produselor alimentare, Victoriabank numără roadele.

 

Într-un timp relativ scurt, am reușit să emitem circa 10 000 carduri VB Lunch și să încheiem contracte cu peste 100 de companii, ce permit utilizarea cardului de masă în aproape 400 de puncte comerciale din întreaga țară, iar rețeaua continuă să se extindă în fiecare zi! La începutul lunii februarie, pe lista comercianților care acceptă cardul de masă VB Lunch a fost trecută și rețeaua de supermarketuri NR 1 – unul din giganții centrelor comerciale din țară. În prezent utilizatorii de VB Lunch pot efectua achitări în magazine ca: METRO, Linella, Fidesco, Dulcinella, precum și diverse restaurante, pizzerii, magazine alimentare. KFC și La Mămuca sunt alți doi comercianți, acceptanți ai VB Lunch, foarte populari printre tinerii deținători de carduri. Valoare unui tichet de masă electronic poate ajunge până la 45 MDL, pentru fiecare zi efectiv lucrată.

 

Creșterea continuă a numărului de carduri VB Lunch este o dovadă că acestea reprezintă avantaje atât pentru angajator cât și pentru angajați, ambii beneficiind de facilități fiscale. Banii transferați pe cardul VB Lunch pot fi cumulați pe card până la 6 luni, iar valoarea unei singure cumpărături nu este prestabilită, ca cea a tichetelor de masă pe suport de hârtie. Cardurile sunt dotate cu tehnologia contactless, ceea ce permite efectuarea simplă și rapidă a cumpărăturilor. Verificarea operațiunilor efectuate cu VB Lunch precum și soldul în cont, pot fi efectuate prin intermediul sistemului de deservire la distanță VB24VB24 MobileVB24 WebVB24 ATM.

 

Vezi rețeaua comercianților aici.

 

***

Victoriabank este un jucător important pe piața cardurilor bancare din Moldova, cu un portofoliu de aproape 325 000 de carduri bancare în circulație, deținând în prezent o cotă de piață de circa 16,80% în ceea ce privește volumul de carduri active și de peste 32% privind rulajul în punctele comerciale. Aceste performanțe se datorează proiectelor băncii ce vin cu alternative de plată care aduc clienților experiențe noi, mai multă mobilitate şi confort.