În astfel de momente dificile este important să rămânem aproape de clienții noștri prin produsele și serviciile pe care le prestăm.
Am creat o pagină destinată clienților noștri cu toate deciziile luate de către bancă în actualul context, creat de COVID-19. Informația va fi actualizată permanent în funcție de evoluția situației.
#StămAcasă și păstrăm distanța prin serviciul GRATUIT de deservire la distanță VB24!
Dacă încă nu ai acces la platforma noastră, activează serviciul VB24 Web de la calculator aici,
sau descarcă aplicația VB24 Mobile de pe Google Play sau App Store.
Verifici oricând soldul conturilor tale și istoria tranzacțiilor | Achiți serviciile comunale și orice alte facturi | Transferi bani între cardurile proprii sau străine |
Vizualizezi grafic de distribuire a cheltuielilor pe categorii de comercianți | Blochezi și deblochezi cardurile
| Stabilești și gestionezi limitele tranzacționale ale cardului și alte setări suplimentare de securitate |
Recomandări pentru clientii Victoriabank:
Victoriabank îți recomandă să nu te expui la riscuri și să iei toate măsurile de prevenție recomandate de autorități. Poți reduce expunerile la risc:
Care sunt deciziile luate privitor la produsele creditare dedicate persoanelor fizice în contextul pandemiei?
În actualul context generat de pandemia COVID-19 ne confruntăm cu nesiguranță, anxietăți și chiar dificultăți financiare. De aceea anunțăm următoarele măsuri:
Astfel, clienții băncii, contractanți ai creditelor la conturi curente: Credit de Consum Garantat, Credit de Consum Negarantat, Credit Imobiliar, Prima Casă, Credit Renaissance City, Credit Auto, sau la conturi de card Victoria Consum, Card de credit Magic, vor avea posibilitatea de a amâna plățile aferente creditelor, la solicitare.
Ce presupune amânarea plății ratelor?
Amânarea ratelor aferente creditului până la 3 luni înseamnă redistribuirea acestora pentru restul perioadei de creditare, începând din iunie si până la scadență, majorându-se astfel tranșa lunară de plată. Scadența finală nu va fi modificată și nu se va aplica vreun comision de modificare a condițiilor contractuale.
Amânarea tuturor sumelor de plată se va efectua până la data de 31.05.2020. Rambursările pentru aceste luni vor începe cu luna iunie 2020. De amânare pot beneficia doar clienți ale căror credite nu înregistrează restanțe mai mari de 30 de zile, inclusiv la data cererii.
Atenție! Pot beneficia de amânare de plați clienții a căror credite nu înregistrează restanțe mai mari de 30 zile, inclusiv, la data cererii. Clienții care înregistrează restanțe mai mari de 30 zile se vor adresa suplimentar pentru detalii. Clienții a căror credite au scadența finală în perioada de lunile aprilie - iunie 2020 nu sunt subiecții amânării plaților.
Cum poate fi depusă cererea de amânare a ratelor creditului?
Clienții Victoriabank pot depune o cerere de amânare a creditului prin 2 modalități:
Decizia băncii cu referire la amânarea plății creditului va fi comunicată clientului prin e-mail în aproximativ 3 zile de la data depunerii cererii, la care va fi atașat și noul grafic de rambursare a creditului.
Cererea de amânare a plăților pentru credite de nevoi personale și imobiliare Cererea de amânare a plăților pentru credite acordate la card
Ce atacuri cibernetice pot apărea în următoarea perioadă și cum ne protejăm de ele?
În perioada 30 martie – 30 aprilie 2020, Victoriabank, va aplica tarife preferențiale la executarea ordinelor de plată, la distanță, în monedă națională prin sistemul de deservire - VB24 Business. Vezi care sunt acestea aici.
Ce soluții are banca pentru busness-uri?
În perioada 30 martie – 30 aprilie 2020, Victoriabank, va aplica tarife preferențiale la executarea ordinelor de plată, la distanță, în monedă națională prin sistemul de deservire - VB24 Business. Vezi care sunt acestea aici.
Evită spațiile aglomerate pe cât de mult posibil | Aplică regulile de igienă recomandate de autorități | Păstrează distanță mai mare fața de cei din jur | Redu tranzacțiile cu bani cash | Folosește cardul contactless |