Victoriabank a primit premiul „Implementarea standardelor de integritate în sectorul privat” în cadrul Galei Businessului Moldovenesc, la ediția din acest an a concursurilor „Marca Comercială a anului” și „Premiul pentru realizări în domeniul calității. Premiul pentru integritatea în afaceri a fost acordat în premieră în acest an, la inițiativa PNUD (Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare), CNA (Centrul Național Anticorupție) și CNI (Camera de Comerț și Industrie) și confirmă efortul băncii în aplicarea procedurilor anticorupție eficiente, în identificarea și atenuarea riscurilor corupției și adoptarea unei culturi a integrității. Banca a obținut rezultate semnificative pentru calitatea produselor și serviciilor.
Cu aceasta ocazie, Victoriabank a primit, alte doua premii:
„Debutul anului”
Premiul „Debutul anului” a fost acordat pentru produsul lansat la sfârșitul anului trecut, STAR Card. Cardul este unic pe piața bancară din Republica Moldova, anume prin faptul că încorporează concomitent însușirile a 3 carduri: card cu linie creditară, card de cumpărături în rate, în rețeaua de magazine partenere și card de acumulare a punctelor bonus (puncte STAR).
„Rebranding”
În decembrie 2019, la aniversarea celor 30 de ani de activitate, Victoriabank și-a anunțat noua sa identitate de brand, care redă energia și caracterul modern al brandului. Noua identitatea a fost creată să comunice echilibrul între vechi și nou, între moștenire și modernizare, reprezentând schimbarea naturală prin care trebuie să treacă banca pentru a genera și susține transformarea către cultura Banca Transilvania, la care Victoriabank a aderat în 2018.
La începutul anului 2018, Victoriabank a devenit parte a celui mai mare grup financiar din România, Banca Transilvania. Aderarea Victoriabank la grup a marcat începutul unui nou capitol în dezvoltarea mediului bancar și de afaceri din Republica Moldova. Prin urmare, a fost pus în aplicare un plan de reorganizare a băncii, prin implementarea la Victoriabank a celor mai bune practici BT referitoare la clienți produse și servicii, tehnologie și echipă. Prioritățile BT la Victoriabank au fost și continuă să rămână asigurarea transparenței activității, susținerea antreprenorilor și a persoanelor fizice, dezvoltarea canalelor alternative de banking, perfecționarea serviciilor și produselor, respectiv integrarea echipelor celor două bănci.
Victoriabank este recunoscătoare pentru aprecierea eforturilor sale de a deveni o bancă mai bună, transparentă și integră, cu produse și servicii de înaltă calitate, care vin să faciliteze viața tuturor cetățenilor și să contribuie la creșterea economiei țării.
În acest an, în contextul pandemiei, Gala Businessului Moldovenesc s-a desfășurat în format virtual și putea fi urmărită live pe pagina oficială de facebook a Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.