Victoriabank se solidarizează și cu sportivii din Republica Moldova, susținând financiar activitățile și planurile Federației de Baschet din Republica Moldova și devenind, astfel, partenerul principal al acesteia. Banca va sprijini toate categoriile de echipe, atât ligile feminine și masculine cât și cele pentru juniori și adulți. Totodată, în această perioadă, se vor desfășura două competiții ce vor purta numele Victoriabank. Este vorba despre Cupa Victoriabank la Baschet și Campionatul Republicii Moldova – Divizia Națională Victoriabank.
„Sportul, ca și majoritatea domeniilor activității cotidiene, a avut de suferit din cauza pandemiei de COVID-19, însă viața continuă și suntem bucuroși că putem susține Federația de Baschet din Republica Moldova. Astfel, suntem alături de tinerii care doresc să facă performanță în sport, așa cum noi facem performanță în domeniul nostru de activitate. Anume dorința de a fi cei mai buni este imboldul nostru de a merge mai departe și de a munci zi de zi pentru a excela în ceea ce facem”, a declarat președintele Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu.
La rândul său, președintele Federației de Baschet, Alexandr Abramciuc, a mulțumit echipei Victoriabank pentru sprijinul financiar acordat.
„În numele tuturor membrilor Federației, a antrenorilor și sportivilor, aducem sincere mulțumiri Victoriabank pentru sponsorizarea activităților noastre. Suntem încrezători că această colaborare va contribui la succesul țării noastre la nivel internațional și le va oferi tinerilor oportunitatea de a îndrăgi baschetul, sportul, în general, și modul sănătos de viață”, a spus președintele Federației de Baschet din Republica Moldova.
CSR Victoriabank
Federația de Baschet din Republica Moldova este susținută financiar în cadrul activităților de CSR (Responsabilitate Socială Corporativă) ale Victoriabank. Printre evenimentele similare, desfășurate cu sprijinul Victoriabank, se numără: sponsorizarea Teatrului Geneza Art, susținerea organizației „Copil. Comunitate. Familie” (CCF Moldova) prin campania „Povești de acasă”, licitația de caritate „Cumpără artă, susține un copil” și „Gala Generozității”. De asemenea, anul trecut, Victoriabank a inițiat o campanie de susținere a producătorilor autohtoni, care a avut genericul #CumpărăDeLângăTine. În cadrul acestei acțiuni, mai mulți angajați ai băncii au promovat pe rețelele de socializare antreprenori mici și mijlocii de pe întreg teritoriul țării, printr-un gest firesc de solidaritate cu ei. Recent, banca a lansat o nouă campanie de susținere a întreprinderilor mici și mijlocii – Eu sunt IMM, prin care Victoriabank dorește să facă auzite poveștile cu și despre oameni întreprinzători, oameni care inspiră, care caută soluții cu mult curaj și determinare. Anterior, banca a susținut financiar mai multe instituții de cultură, printre care Teatrul Național de Operă și Balet „Maria Bieșu”.