Victoriabank continuă modernizarea rețelei sale la nivel național prin redeschiderea Sucursalei nr. 10 Ungheni, într-un format complet renovat, care îmbină confortul și funcționalitatea într-un spațiu mai plăcut și mai luminos. Noul concept este adaptat celor mai recente standarde de design și servicii din domeniul bancar.
Sucursala nr. 10 Ungheni deservește peste 12.500 de clienți persoane fizice și aproximativ 400 de clienți persoane juridice, fiind o unitate bancară cu mare potențial în regiunea de centru-sud a țării. Ei beneficiază de o gamă completă de servicii, într-un mediu modern și primitor, creat pentru a răspunde celor mai exigente cerințe. Totodată, odată cu aceste îmbunătățiri, clienții din Ungheni au la dispoziție și o zonă de deservire 24/24, care le permite accesul la servicii bancare în orice moment al zilei. În plus, pentru confortul persoanelor fizice și juridice, a fost amenajată o parcare spațioasă gratuită – un avantaj valoros care ne deosebește de concurență și oferă clienților o experiență fără griji pe durata vizitei la bancă.
„Suntem încântați de finalizarea cu succes a acestui proiect de modernizare. Le mulțumim tuturor colegilor implicați. Este un rezultat care corespunde atât așteptărilor clienților noștri, cât și obiectivelor stabilite de echipa de management. Acesta este încă un pas important în strategia noastră de dezvoltare, prin care ne dorim să devenim mai atractivi pentru clienții din toată țara, prin servicii de top, dar și spații de deservire cât mai confortabile”, a menționat Diana Pranițchi, directoarea Direcției Vânzări și Dezvoltare Rețea.
Redeschidrea Sucursalei nr. 10 din Ungheni face parte dintr-un program amplu de renovare a unităților Victoriabank. De la începutul anului, au fost modernizate șapte dintre cele mai mari sucursale regionale, printre care Sucursala nr. 1 Bălți, Sucursala nr. 15 Comrat, Sucursala nr. 24 Ialoveni, Sucursala nr. 9 Cahul și Sucursala nr. 16 Edineț.
Cu o rețea care numără în prezent 62 de sucursale și agenții, Victoriabank continuă să investească în infrastructură, asigurând servicii de calitate în toate regiunile Republicii Moldova pentru o experiență bancară cât mai bună.