Campania #CumpărăDeLângăTine, preluată de Victoriabank de la colegii de la Banca Transilvania (BT), a ajuns și în regiuni. Mai mulți angajați ai băncii promovează pe rețelele de socializare antreprenori mici și mijlocii de pe întreg teritoriul țării, printr-un gest firesc de solidaritate cu aceștia.
Antreprenorii, indiferent de mărimea cifrei de afaceri, plătesc taxe, impozite și creează locuri de muncă. Oferind sprijin afacerilor autohtone, oamenii susțin businessul local și astfel, cu eforturi conjugate, economia Republicii Moldova se dezvoltă. Este o situație win-win în care fiecare persoană implicată are de câștigat.
Alina Ceban, angajată în cadrul Victoriabank a ales să meargă direct la un mic producător din țară pentru a cumpăra miere de albine.
“În satul Chișcăreni, familia Turtureanu dezvoltă o afacere mică, dar cu mult efort și cu dăruire. Tocmai de asta, azi am decis să vă povestesc despre ei. Împreună putem să-i ajutăm să reziste în această perioadă, să le facem viața mai ușoară și să îi motivăm să dezvolte antreprenoriatul din Republica Moldova”, a îndemnat Alina Ceban.
Latura umană a unei societăți se evidențiază în cele mai complicate situații. Pandemia, care a lovit dur, a fost și este un test de rezistență, solidaritate și curaj. Fără aceste trăsături indispensabile unei comunități umane nu am putea depăși provocările cu care ne confruntăm.
Prima acțiune de susținere a fost făcută de angajații băncii, prin recomandarea susținerii afacerilor din Chișinău, indiferent dacă antreprenorii sunt sau nu clienți ai Victoriabank.
“Suntem încrezători că mesajul nostru va fi auzit, exemplul va fi urmat cu atât mai mult cu cât eroii campaniei noastre “Cumpără de lângă tine!” sunt cei care contribuie substanțial la economia țării și la crearea locurilor de muncă. Mesajul nostru face apel la solidaritate și este încărcat de emoții pozitive care ne amintesc de forța și puterea oamenilor Moldovei”, a declarat Preşedintele Comitetului de Direcție Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu.
“Cumpără de lângă tine” este o provocare lansată de Banca Transilvania în România și care a fost implementată cu succes de către Victoriabank în decembrie 2020 și în Republica Moldova. Scopul acesteia este de a susține și de a recomanda afaceri mici, locale, astfel încât mai multe persoane să afle de ele și să le cumpere produsele direct de la producătorii din regiuni, oameni care investesc pasiune, timp și suflet în tot ceea ce fac.